Alla inlägg under februari 2012

Av rymdtanten - 19 februari 2012 23:35

Länge sen jag bloggade nu!


Sen jag var här sist så har det hänt en hel del. Min pappa har tyvärr gått bort =(

Visst han var sjuk men det känns otroligt trist, jag tänker på honom varje dag och speciellt då jag ska sova...

Saknar honom oerhört!

Han var speciell på ett ibland galet sätt, men samtidigt rolig och väldigt irriterande =D

Han var ett orginal och såna finns det inte gott om längre. jag hoppas han har det underbart i sin himel, med mkt skoj och roligheter.

Min goa lilla fina pappa....


Jag har även börjat plugga, till sjuksköterska. Har tänkt på det i många år, men det har aldrig blivit av...Nu tog ja tag i saken och sedan september-11 är jag student...=) Känns kul, men tufft. Ett under att jag fixar det med tanke på att jag är till åren och fortfarande jobbar, inte heltid dock men ändå!

Var på en topp konsert i fredags med mina fina vänner och en pappa...Rammstein! helt underbart, tänk att dom är lika bra varje gång...och inte en ända låt är dålig! Inte illa pinkat som vi säger. Nä nu ska ja sova. Puss och god natt...


 






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards