Alla inlägg under maj 2011

Av rymdtanten - 6 maj 2011 17:32

Snart ska jag resa till Prag!

Det ska bli toppen..=)

Ser fram emot en weekend med glada skratt och mkt att se...

Har länge velat åka dit, och nu ska det äntligen bära av!


 


Återkommer med bilder och mer info när jag kommer hem...=)


Av rymdtanten - 6 maj 2011 17:22

Köpte en sprillans ny soffa på jysk då jag flyttade in i min nya våning...

Det var i oktober 2008!

Tänk va tiden går och tänk va fort soffan blev risig, trasig och spruken..=(

Inte så att den var dyr, 2500 kronor på rea. men skit dålig kvalite...=(

Svart läder looks soffa från jysk:


 


Akta er för den!

Synd är att den är skön o ligga i och att min vännina var stört förkyld, men kämpade som ett gnu för att skruva ihop den! Hon är duktig min vännina..=)


Nu har jag iallafall lessnat på skit soffan och ska få köpa en lätt begagnad karlstad soffa från ikea utav en arbetskamrat som flyttat ihop och skaffat större.

Var och tittade på den idag, den var topp fräsch och inte ett dugg nersutten...och orange...=) Lite gladare än den jag har. man kan köpa nya tyger på ikea och klä om den, om man vill!

Jag får köpa den för 500 och får bär hjälp! Toppen tycker jag!

Så här ser den ut i rosa tappning:


 


Helt ok! Tänkte skaffa en fotölj till....=)


Tipptopp!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards