Alla inlägg den 23 juli 2010

Av rymdtanten - 23 juli 2010 16:09

Här tappas det vatten och fixas för resan till storstan i morgon eftermiddag.

Vart jag än i stugan vänder mig kommer kryckmannen efter, aldrig förr har han joggat så hårt på ett par kryckor!


  


Jag bli fullkommligt tokig, så tokig att jag råkade ha sönder en burk med färg då jag ångande försökte undgå kryckmannen, med en hårsmån hade jag ner en strykbräda som just i detta ögonblick måste ha sönder målar burken...=(


Färgen på golvet var därefter ett faktum


  


Hade dock vart gulligare med dessa ungar än en strykbräda...=D


(Obs! kryckmannen är INTE han på bilden, bilden hittad på google, som ett exempel)

Av rymdtanten - 23 juli 2010 16:07

Sötnosen i närbild..


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards