Alla inlägg den 16 juli 2010

Av rymdtanten - 16 juli 2010 14:37

Ibland blir jag så trött på saker, som tex hur många gånger ska man behöva säga till vuxna människor att, stänga dörren så att inte lill katten springer upp på vinden i deras hus och ramlar ner i ngt hål reller liknande??? Ok om min stora lufs går dit, han är för stor för alla skrymslen och hål, gos katten min


  


Eller varför kan inte farsan sätta på sig sina hörapparater så att jag kan slippa vråla som en skogs nalle??

Och ibland undrar jag vad folk har för problem igentligen? smyga runt i markerna och se skumma ut, inte kunna svara på tilltal eller bjuda till??

Varför helt enkelt! Detta är nog mitt livs stora fråga!


  


Som på jobbet ibland, vad händer i människors hjärnor igentligen? Det kan ju inte vara så att bara jag är normal va?    





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards