Alla inlägg den 14 juli 2010

Av rymdtanten - 14 juli 2010 17:21

Idag sov jag till nästan halv tolv..som aldrig förr, helt slut efter en natt i mer eller mindre vaket tillstånd!


I dag tog vi en tripp till en liten by som heter Gulltjärn.


  



 Min släkting rökte upp alla sina ciggaretter i går kväll och efter att ha jagat mig hela morgonen så fick hon fara och köpa sig...som jag sa: Köp nu flera pkt på en gång! och tur för oss andra så gjorde hon det...


Vi åkte sedan ner till Åkullsjön, där har mina släktingar sina rötter, och vi passade på att hälsa på min fars gamla vän och hans fru, de har ett torp med djur och vandrarhem. Ett rart litet ställe...Mina släktingar bodde där en vecka för tre år sedan...Det var kul att träffa dem igen, fast de hade fullt upp...


  


Ett par glada kossor vi även såg på vägen hem....


  


Nu är det oerhört kvavt ute så jag passar på att blogga och ta mig ngt svalkande...  





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards