Alla inlägg den 13 juli 2010

Av rymdtanten - 13 juli 2010 18:33

I morse då jag vaknade, efter inte många sov sektioner under natten, ös regnade det ute.....


  


Och jag som hade beställt fint bad väder och allt....

Då regnet klingat av var det lite små svalt och molningt!!

Fick då den ljusaste av alla ljusa ideer...Vi åker till Gammlia i Umeå och kikar..  

Mina släktingar har aldrig varit där och en dag som denna är ju perfekt!!!


Så vi mot Umeå och Gammlia for...


  


Solen började då synas och ju längre vi var där desto varmare blev det...  


Men vi hade det jätte mysigt, tjejerna åkte häst och vagn och vi strosade runt, köpte tunnbröd och tog en fika...

När vi kom hem till gården var iallafall jag genomstekt och full av värme...


  


Så hej och hå, på med shorts, blöta håret i kall vatten och ta ett glas... Tempen är nu här 32 grader varmt! Jag ska aldrig mer tro att Norrland har svala fina vindar att svalka ett svettig rymdtant med....  

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards