Alla inlägg den 12 juli 2010

Av rymdtanten - 12 juli 2010 23:56

Nu har jag besök utav avlägsna släktingar...


  


Trivsamt än så länge men det är bara andra dagen, ännu  .

Idag har vi druckit vin, screwdriver och försökt att äta grillad lax i det fria, det var inte lätt med tanke på alla flugor! Tänk att det kan finnas sååååå många av dem och att de alltid måste komma i gäng! Har de inte gått ut med att gäng alltid skapar oro och bråk?? Man undrar ju! De innehar även olika åldrar och storlekar...Värst är de i mellan klassen tycker jag, ettriga rackare...

I morgon blir det bada av, om värmen håller i sig och det lär väll så bli...även om jag är GLAD att inte befinna mig i storstan med 33 grader i skuggan..PHUUU

Det hade jag nog inte klarat! Är väldigt svår på värmen då den glider över 25! Men här är det toppen väder! Heja Norrland..  

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards